czwartek, 25 września 2014

Optymalizacja stron Dodatki, komponenty, moduły dla Joomla

Podwojenie przychodów wydaje się zadaniem niemożliwym do wykonania, nade wszystko jeśli sprzedaż przez stronę WWW bywa głównym źródłem przychodów instytucje. Okazuje się jednak, że można w wyraźnym stopniu podnieść obroty. Fabryka Kliknięć ma na to pomysł.


Jeśli wybierzemy najlepszą wersję, przechodzimy do kolejnego elementu. Może formularz powinien posiadać jedynie jedno pole (adres e-mail), a nie pięć? Według badań przeprowadzonych przez właścicieli narzędzia [nazwa optymalizatora], formularze z jednym polem są o [x]% skuteczniejsze niż dłuższe formularze.


Co ze zdjęciem znajdującym się obok formularza? Również jego zmiana może podnieść liczbę zapisów o 10-20%. A tekst nagłówka?Jest to jeden z typowych parametrów strony, a jego zmiana może podnieść skuteczność formularza nawet Dotpay dla Virtuemart 2 o 30%.


Pozostaje tylko odpowiedzieć sobie na pytanie, bądź stać nas na niepodniesienie zarobku generowanego przez stronę firmową?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz