Podwojenie przychodów wydaje się zadaniem niemożliwym do wykonania, nade wszystko jeśli sprzedaż przez stronę WWW bywa głównym źródłem przychodów instytucje. Okazuje się jednak, że można w wyraźnym stopniu podnieść obroty. Fabryka Kliknięć ma na to pomysł.
Jeśli wybierzemy najlepszą wersję, przechodzimy do kolejnego elementu. Może formularz powinien posiadać jedynie jedno pole (adres e-mail), a nie pięć? Według badań przeprowadzonych przez właścicieli narzędzia [nazwa optymalizatora], formularze z jednym polem są o [x]% skuteczniejsze niż dłuższe formularze.
Co ze zdjęciem znajdującym się obok formularza? Również jego zmiana może podnieść liczbę zapisów o 10-20%. A tekst nagłówka?Jest to jeden z typowych parametrów strony, a jego zmiana może podnieść skuteczność formularza nawet Dotpay dla Virtuemart 2 o 30%.
Pozostaje tylko odpowiedzieć sobie na pytanie, bądź stać nas na niepodniesienie zarobku generowanego przez stronę firmową?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz