środa, 14 stycznia 2015

E-marketing

Customer intelligence to swego rodzaju dźwignia, umożliwiająca kierowanie relacjami z klientem w pożądanym kierunku. przykładowo niezainteresowani bądź nieaktywni http://zarabianie-na-pisaniu.pl/2013/08/ klienci mogą być szybko identyfikowani, a komunikacja z nimi prowadzona w odpowiedni pomysł.Z tego powodu odpowiednia segmentacja bywa też kluczem do precyzyjnego działania w przypadkach zmieniających się zainteresowań. Dzięki niej klienci będą klasyfikowani lub przydzieleni do właściwych segmentów zależy to od ich obecnego statusu, działań bądź preferencji.


Co umożliwia Customer Inteligence?

Dzięki customer intelligence, czyli procesowi gromadzenia i analizowania informacji o konsumentach, przedsiębiorstwa zyskują w pierwszej kolejności opcję lepszego poznania albo zrozumienia własnych klientów. Ma to kluczowe znaczenie podczas próby sprostania ich oczekiwaniom albo zindywidualizowanego dotarcia do użytkowników.


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz